Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

02 november 2006

Opnieuw: technische problemen

Voor de zoveelste keer deze week is het plaatsen van nieuwe artikeltjes een probleem. Het is me na veel proberen gelukt een interface in beeld te krijgen waarmee ik een primitief tekstbericht kan schrijven (als u dit leest, is het ook gelukt dat geplaatst te krijgen). Ik ga het later vandaag nog eens proberen.

Ik krijg trouwens ook klachten over de moeilijke bereikbaarheid van Eetschrijven. Misschien moet ik maar eens naar een andere oplossing dan Blogger om gaan zien.

2 Comments:

  • At 2 november 2006 om 18:49, Blogger Jop Brocker said…

    Ha Gerrit Jan, mocht je echt overwegen iets anders te zoeken, wij kunnen je altijd helpen met een domeinnaam en een installatie Wordpress (draait Druppels ook op en bevalt prima). Laat maar weten als je interesse hebt.
    Jop

     
  • At 6 november 2006 om 21:35, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Ha Jop, dank voor het aanbod. Is Wordpress een beetje intuïtief? En zou het makkelijk zijn mijn huidige content ernaar te migreren? Dan heb ik daar wel oren naar. Een domeinnaam heb ik al: www.eetschrijven.nl is gelukkig al jaren van mij. :-)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home